lördag 19 maj 2012

Jaha

Först måste jag berätta att jag har musiken från Robin Hood på hjärnan.

Äh, det är ju självaste faan..
Här försöker jag göra till mig lite och tänkte länka till låten som jag har på hjärnan, och så hittar jag den inte på youtube bara för det..
Ni får nöja e med denna istället..


Ska vi skita i disney nu och hoppa över till anledningen till varför jag skulle skriva idag?

Det är nått konstigt program på TVn idag.. Jag är inte ens säker på att det verkligen är bra för TVn att visa sådana program. Det kan ju gå sönder. Jag har försökt övertala S att byta men han verkar vara villig att riskera våran TV.

Om den pajjar så är han inte välkommen till allrummet på övervåningen. Den TVn visar enbart Erica- och barn-program..

Jag ska försöka förklara programmet, så kanske nån av er förstår och kan förklara det för mig.
Till att börja med så ä det en gubbe som förklarar allt som händer. Jag förstår inte riktigt varför, det ser man ju.. Hm, kanske är för blinda?

Programmet utspelar sig på en gräsmatta med en mur av människor runt om som skriker. Mycket obehagligt!!
Sen är det 20 karlar i två olika färger (just idag är det rött och blått) som springer efter nån form av boll. Kan vara en basketboll, jag är inte säker. Det finns även två män som står i varsin inhängnad som är klädda i andra färger. Väldigt omatchande!!

Nån svartklädd typ springer omkring med en tuta i handen och verkar vara någon form av chef. Det verkar väldigt oorganiserat men ändå organiserat..

Är det nån som vet vad det är??




Förutom undran jag har ang programmet så har jag även andra funderingar..

Om vi nu låtsas att jag vet vad fotboll är så ska jag berätta nått som jag stör mig på..
S kollar ju på Bundesliga och älsklingarna är Werder Bremen.. Stora hatobjektet är Bayern Munchen.. Han hatar verkligen dom..



Nu är det ju Chamions League final och vilka spelar inte där om inte Bayern.. Och tror ni inte på faan att nu helt plötsligt så håller han på Bayern för att det är Tyskland..

Va fan är det?? Får man ändra sig bara sådär?? Ska jag börja hålla på ett göteborgslag? Skulle inte tro det va!!!
Nä, nån jävla ordning får det vara. S håller på Bremen, jag håller på Djurgården och så är det..Basta!!! Det är ingen jävla lekstuga här.. Finns ingen plats för förändringar..



Hej Hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar