torsdag 7 oktober 2010

Framme

Då va vi framme i Tyskland. Vi va på plats hos svärmor vid 5 imorse. Jag är verkligen helt död, jag har inte sovit ett skit inatt. Lyckades sova en stund på dagen när Sebastian och svärmor va ute med Puppsi på promenad.

Vi valde att bara ta det lugnt idag eftersom vi va så jäkla trötta, så vi har spenderat dagen i lägenheten. Mitt på dagen kom posten med paket till oss. Vi hade beställt lite prylar från en barnaffär och idag kom det. Tyvärr inte allt men det hinner nog komma innan vi åker hem.

Barnsliga som vi är så bestod paketet mest av saker till oss vuxna. Haha!! Lägger upp kort på det imorgon..

Och självklart så har jag nått att beklaga mig över. Min älskade unge somnade som vanligt i min famn ikväll och så la jag ner honom i liggdelen till vagnen (har den som säng just nu) och bar in honom i sovrummet som vi ska sova i. Jag tände en myslampa och lät dörren stå öppen med en liten springa. Jag gick ut och hörde efter en liten stund att han vaknade, så jag gick in. Det brukar bara vara att stoppa om honom och gå ut så somnar han av sig själv. Så jag gjorde det och gick ut till vardagsrummet. Helt plötsligt så står hela familjen inne o pratar med honom.. HALLÅ!!!

Gör man så när ett barn ska sova??? Jävla sur jag blev. O jag kan ju inte kommunisera med dom så det va bara att gilla läget (Sebastian är iväg för att säga hej till lite folk på krogen). Dom andra gick därifrån men svärmor fortsatte stå kvar där skitlänge.. Sur som ättika är jag.. Jag har skickat ett sms till Sebastian och han har lovat att prata med henne imorgon. SÅ, nu har jag fått beklaga mig lite. Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar