onsdag 20 oktober 2010

Osnygg

Har vart lite halvdeppig (eller heldeppig, beror på hur man ser det) senaste dagarna. Dumt och irriterande!! Jag känner att jag är tjock, osexig o jävligt osnygg. Borde täcka för alla speglarna. Har ju börjat träna och det är ju skitbra men ni ska ju fan inte tro att jag äter bättre för det. Jag har ökat min magsäck o äter som en häst och blivit sockerberoende.. Det suger så fett va. Jävla skit!! Jag har skrattat åt det o skämtat om att jag är tjock o fet men nu är det inte kul längre :-( Jajajaja jag vet att det är graviditetskilon men jag mår väl inte bättre för det.. Jag är precis lika osexig för det (i mitt huvud iallafall).. Fan a det suger just nu.. Jävla randiga hängbukssvin..

Sitt nu inte o läs o tänk: åh men lilla gumman, du är så fin som du är... Jajajaja JAAAA vilket jävla tjat.. Jag vill inte ha sympati, jag vill svära o beklaga mig och jag vill att alla låter mig tycka att det SUGER.. Det kommer att suga i flera dagar framöver tills min hjärna tycker att nu får du tamigfan skärpa dig o då kan jag skämta om det igen.. O jag måste få skämta om det, det är så jag fungerar. Precis som min far :-) Lite halvstörd

Över till nått roligare. Eller roligt o roligt!? gulligt iallafall.. Min son har hittat sin tumme.. Det hade han väl förut oxå men nu suger han på den. Ända sen han hittade sina händer o började suga på dom så har tummen gärna åkt in oxå. Hittills har han tuggat på den, oftast vänster tumme, men idag så kom sugandet... Å det va så jävla gulligt.. Jag sprang efter videokameran men den jäveln va batterilös.. Tror ni jag svor på min karl då eller?????? Jag måste försöka föreviga det imorgon eller nått. Han va så söt.. Jag är inte intresserad av några kommentarer om att det är dumt med tumme. Fördelar, nackdelar hit o dit, vill min son suga på tumme så vill min son suga på tumme o då får han det..

Måste ju tala om hur det går med sömnträningen.. Lillskit ska ju somna i sin egen säng och försöka sova lite längre på dagarna.. Han är så jävla duktig så det är inte klokt.. O jag tar åt mig all cred, jag är ju trots allt hans mamma :-) Han har sovit bättre å dagarna och han har somnat i sin säng varje gång.. Har bara stött på patrull en gång o det va igårkväll. Övertrötthet o gallskrik en stund men fröken Eriksson ge sig ALDRIG.. Tog nog bara 5-10 min så däckade han av i sin säng. Jag är så jävla bra!!!!!!

Tjock, fet, randig, hängig, osexig och osnygg MEN jävligt bra på barnuppfostran ;-)

1 kommentar:

  1. åh! Jag förstår dig precis! Det spelar ingen roll att alla säger att jag ser oförskämt pigg ut (det är jag inte!) eller att jag ska "ta det lugnt, du har ju precis fått BAAARN" usch jag spyr. Jag är tjock, randig av bristningar med HEMSKT slitet, torrt hår som jag inte får göra iordning (blondera) bara för att jag ammar, massa ful hängande hud, jag totalförstörde mina nagelband i slutet av grav och en massa annat. Listan kan göras extremt lång. Jag spyr på alla som säger att jag är fin som jag är.

    Skitbra att du tränar, jag längtar till den dagen jag kan det (än så länge gör det för ont i snittet) och jag ser verkligen fram emot det, men när den dagen kommer så orkar jag troligtvis inte som vanligt utan väljer att köpa en choklad istället hahaha :D

    SvaraRadera