tisdag 19 oktober 2010

Inte alltid så söt

Det blir ju en hel del kort tagna på min unge.. Jag väljer alltid väldigt omsorgsfullt ut vilka bilder som jag vill publicera på honom. Men tyvärr så måste jag medge att han inte alltid blir så jävla bra på kort. Han ser faktiskt inte klok ut ibland :-) Men även fotomodeller har sina dåliga dagar. Ofta så är det surputte med nerdragna ögonbryn som fastnar på bild. Precis som sin far.. Jag har samlat några surputtebilder för allmänheten:

















Men dom bästa bilderna har jag sparat till sist. Så här ser min unge ut :-)







2 kommentarer:

  1. Hahhhaaaa söt som socker!!! Men h*vete vad du kommer få att göra när den pojken börjar tro att han kan bestämma själv............... lika envis som sin morfar!!!! Du vet vad det innebär, inte en lugn stund ;-) Kram & Puss!!
    P.S Vi ses väl på fredag em/kväll?

    SvaraRadera
  2. Haha!
    Ja absolut. Jag vet inte vad planen är ang fred. Hemma hos mig eller mamma eller någon annanstans?
    Kram

    SvaraRadera