lördag 16 oktober 2010

Hans

Fick reda på idag att min farbror hade dött. Det började med en rutin operation och sen massa komplikationer. Jävligt tråkigt!!. Han blev inte så gammal (minns inte exakt just nu). En av pappas andra bröder dog oxå tidigt.. Fan det känns inte så bra. Just nu känner jag att jag är otroligt glad att min pappa har gått ner massa i vikt och blivit nyttigare. Vill ju ha honom kvar länge till :-(

Jag känner med mina kusiner.. Det är fel när någon dör för tidigt och framför allt helt i onödan.

När jag va liten så umgicks vi mycket med min släkt på pappas sida. Men med åren så har det blivit mindre och mindre.. Det blir lätt så när man bor i olika städer allihop. Jag minns inte jättemycket av Hans, men jag minns att han va en go, glad, smått överviktig :-) redig karl.. Jag har känt många gånger att jag skulle vilja få tillbaka kontakten med mina kusiner. Vet att flera av kusinerna skulle vilja ha en kusinträff. Jag funderade idag och sa det även till mamma, att jag kanske skulle ta min puppsi och åka till Fagersta på begravningen så att vi kan ha en kusinträff. Tillfället kan vara illa valt, men varför inte låta det onda ha nått gott med sig. Jag ska ta mig en funderare på det och höra med mina kusiner vad dom tycker..

1 kommentar:

  1. Hej gumman!

    Det skulle vara jätteroligt att träffas! Tyvärr är det vid sådana här tillfällen släkten träffas igen. Klart ska du komma upp till begravningen om du känner för det, Tack för ditt stöd och sköt omvarandra. Hoppas att vi kan träffas.

    Många kramar Birgitta <3

    SvaraRadera