lördag 9 oktober 2010

Karlar

Herregud vilken tröttfjant jag är idag.. Helt otroligt att jag inte lyckas lägga mig i tid. Ska det vara så jävla svårt.. Igår släckte jag lampan vid 24. Det funkar inte när man har en liten prins som vaknar två ggr per natt för att äta. Jag brukar vara ganska bra på att lägga mig tidigt när jag är hemma. Det blir annorlunda när man är bortrest. Sen måste jag ju säga att jag blev fan inte gladare av att jag kom på att jag skulle pumpa (bröstmjölk) innan jag kunde somna. Fan, varför tänkte jag inte på det tidigare? Det är ju inte så att det kom som en överraskning direkt, gör ju det varje kväll.. Jag släckte lampan o precis när jag somnade så kom min mindre nyktra sambo in och jag vaknade såklart. Jävla skit! Men han va så söt o go så han fick en godnattpuss (precis som alla andra nätter).

Han, Alex (storebror), Andreas (styvfar) och Florian (lillebror) satt uppe igår o kollade på fotboll. Tyskland-Turkiet.. Jag satt med dom i soffan, men tro inte att jag tittade på fotboll. Jag satt och bloggade och sparade fotografier på usb. Höll på att få en hjärtinfarkt varje gång Tyskland gjorde mål. Tre hjärtinfarkter och massa små chocker blev det. Jag får nog vara ganska nöjd med hur min sambo beter sig när han ser på fotboll. Han skriker inte iallafall. Hans styvfar skriker som fan. Så jävla glad att min son inte låg i vardagsrummet o sov. Igår satt jag och funderade (under matchen) om det inte är så att fotboll är en jävla dålig ursäkt för karlar att bete sig jävligt illa. Det är inte så att man MÅSTE skrika som en stucken gris så fort det blir mål. Har ni karlar nånsin sett en kvinna skrika så när topmodel vinnaren basuneras ut eller skratta, gråta högt som fan under sex and the City. Nä det är bara en jävligt dålig ursäkt för att bete sig som ett svin o skrämma skiten ur övrigt folk. Nästa gång som det är final i Biggest Loser så ska jag skrika som fan. Ställa mig upp med händerna i vädret i skrika: JJJAAAAAAA!!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar