fredag 8 oktober 2010

Sebastians födelsedag

Min kära sambo fyllde 29 i tisdags.. Jag har inte hunnit ladda upp bilderna därifrån så det får bli 3 dagar senare istället.

Jag överraskade min älskling med tårta och present. Han trodde inte att han skulle få nån present för att vi skulle spara våra pengar till Tysklandsresan. Han visste inte att jag hade lite sparat på mitt konto till detta. Självklart så måste min man få present på sin födelsedag.. Jag råkede även shoppa kläder till våran son, oops!! Sånt som händer när man släpper in mig i affärer med pengar :-)



Själva födelsedagsbarnet finns det inget kort på. När han kom hem så skulle han ta en snabbdusch innan han fick överraskningen o dum som jag va så tände jag ljusen på tårtan. Helvete va fort dom brinner upp.. Det blev stressigt som fan där en stund. Han fick skynda sig som fan men tillslut så va JAG tvungen att blåsa ut ljusen. Ljusen höll på att brinna ner i tårtan. Stearin öven hela tårtan. Haha! Så jag glömde att ta kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar