söndag 4 december 2011

Fixat

Jag lovade ju bilder på vad vi har gjort idag men jag måste göra er besvikna. Jag har inte fotat och jag har inte hunnit göra det sista.

När vi kom in utifrån så va klockan så mycket så istället för tavelhängning och fotografering så blev det amning och matlagning. Idag blev det hemlagad pizza till middag. Fy faaaan va gott det va.
Igår va det hemlagade hamburgare, grillade på grillen.. Gotti, gotti. Massa gott denna helgen. Hamburgare, pizza, semla och chokladtårta. Självklart så har lite chips och godis slinkit ner i magen oxå. Jag lär ju absolut INTE gå ner nått i vikt denna helgen. Tror inte att all amning i världen skulle kunna få mig att tappa ens ett hekto.
Jag får helt enkelt hoppas att veckans ansträngningar visar sig på vågen.

Fått massa gjort idag. Ska göra det sista imorgon tror jag. Vet inte om jag hinner. Imorgon har vi späckat schema. På fm ska vi till Damiens framtida dagis för att träffa personal och se lokalerna och på em ska vi till öppna förskolan som ligger i vårat område. Det är sista gången innan jul. Har visserligen bara varit där en gång men känner att det va najs folk så jag måste dit igen.

Jag är så jävla fed up på skitvädret.. Regn, regn och mera regn hela jävla tiden. Har ju ingen lust att vara ute alls jue. Min plan är ju egentligen att vi ska vara ute varje dag men GLÖM det i detta skitvädret. Jag har ingen som helst lust att vara ute med hund och barn i lervällingen som är våran tomt.. Pläk!
Men om någon är intresserad av mudwrestling så är det bara att komma hit. Handduk får ni stå för själva.
Även gratis lermask finns att tillgå. Leran är av toppkvalite, tillverkad i katthög, Älmestad och NI har chansen att få detta GRATIS!! Erbjudandet gäller bara tills snön har kommit.

Här kommer några bilder iallafall..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar