lördag 3 december 2011

Övervåningen

Förutom tårtbak så har jag fotograferat lite idag.

Jag har fått önskemål om foton från huset för dom som inte har sett och nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat på övervåningen iallafall. Nedervåning och källare får ni vänta med ett tag.
Jag höll ändå på att plocka undan grejer och hänga in tvätt däruppe så jag passade på medans jag grejade. Fick smyga runt för att sonen sov middag i sitt rum och det knarrar så förbannat i golvet däruppe. På slutet så vaknade han ändå, men då hade han sovit i typ 1,5 timmar så det va ok.

Det är absolut inte färdigt däruppe än men det får ta sin tid med inredningen


 Detta är vårat sovrum. Där funderar jag fortfarande på färger men det ska in lite överkast, kuddar, gardiner m.m. Mys helt enkelt. Funderar även på att måla om.


Demonas vagga.. Än sålänge så sover hon i vårat rum. Det lär hon göra några månader :-)

 Allrummet.. Här sitter jag och tittar på TV när Sebastian kollar på tysk skit på TVn därnere eller när det är nått bra tjejprogram på TV.. Här saknas lite tavlor, matta m.m

Lilla gästrummet. Det saknas massa mys, lampskärmar m.m. Fått tips av mamma om spegel och krokar.



Stora gästrummet.. Typ färdigt. Saknas bara tavlor, spegel och krokar. Prydnadskudden och filten som ska ligga på sängen är i tvätten för dagen.


Demonas rum. Hon använder det ju inte än men Damien brukar leka därinne och vi har även skötbordet där. Damiens storpojkesäng står där. Han ska få den snart.


 Damiens rum. Här saknas massor.. Tavlor, gardiner och mys..


Badrummet på övervåningen. Kan knapp med att visa detta.. Ser förjävligt ut. Som tur är så är det snyggare på bild än i verkligheten. Plastväggarna och plastgolvet ska försvinna och vitt handfat och vitt badkar ska in. Det snygga badrumsskåpet ska oxå bort.


Sist men inte minst så har vi hallen. Väggarna ska målas vita och tavlor med guldram ska upp. Tänkte ha en del fotografier på väggarna.

Det va våran övervåning.. Alla bilderna kommer att ligga i albumet "Huset".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar