torsdag 1 december 2011

Känner mig grymt omotiverad att skriva just nu.. Tjafsat med sambon och då blir jag alltid omotiverad o bara sugen på att gå o lägga mig.. Vi är vänner igen men det tar alltid ett jävla tag för mig att komma tillbaka igen, framförallt idag. Idag är en skitdag, njae eftermiddagen/kvällen är skit. Innan dess va allt bra.

Båda barnen har sovit ganska kasst vilket betyder att jag oxå har sovit kasst. Demona blev täppt i näsan under natten och Damien va ju redan täppt i näsan. Blev dock glad och lycklig av att sonen behagade att sova till 8.30. Skönt! Det behövde jag.
Vi gick ner och åt frukost i pyjamas idag. Min plan va nämligen att barnen skulle bada och då är det lättare att göra det efter frukost, annars får Damien mat så förbannat sent.

Strax efter våran frukost så ringde Damiens dagis. Han ska ju börja i januari. En skittrevlig tjej ringde. Hon ska ha hand om Damien. Min förvirrade hjärna har dock glömt hennes namn. Jag glömde det samtidigt som hon sa det tror jag. Kunde inte med att fråga heller. Vi pratade lite om inskolning och bokade in ett möte redan på måndag så att vi kan träffas och få se lokalerna och prata mer om inskolning m.m.
Blir nog najs!

Sen gick vi upp o badade. Rena o goa ungar. Ren o go mamma oxå för den delen. Medans Demona badade så ringde däckgubben. Våra nya vinterdäck fanns att hämtas, enda problemet va att en skruv saknades men den skulle komma på fredag. Skruven har inget med funktionen att göra, bara utseendet, så jag sa att jag kommer och hämtar däcken idag o Sebastian hämtar skruven på fredag efter jobbet.

Vi tog god tid på oss på övervåningen, tog det lugnt. Vem fan orkar stressa jämt? Jag stressar tillräckligt redan. När vi kom ner så va det nästan dax för lunch.
Herrejävlar va god tid vi tog oss. Det pajjade mina planer totalt. Damien sover efter lunch så hur i hela hisingen ska vi kunna åka o hämta däck då?
Nästa plan va att åka efter Damiens nap men efter att jag känt efter en stund så plockade jag upp fonen o ringde och meddelade att jag hämtar däcken på fredag istället.

Medans sonen sussade så lyckades jag hinna med en del. Förberedde middag, hängde tvätt, strök o satte upp julgardiner. Så nu är det lite mysigare här. Har ju inte pimpat mitt hem nånting sen vi flyttade hit och har inte ens gardinstänger i alla rum. Men nu har jag julgardiner i några rum iallafall.
Efter jul ska jag börja kolla på gardiner till alla rum och lite plåtter o skit. Är sugen på att inreda mitt hem. Planerna och färgteman växer fram i mitt huvud.

Det va under Damiens nap som dagen gick åt helvete. Jag gick på toa.. Fuck, fuck, fuck!! Varför i hela friden gjorde jag det för. Kunde jag inte väntat en månad eller så.. Efter toabesöket så har jag haft så FÖRBANNAT ont så jag har bara velat hänga mig själv.. Kan ju fan varken sitta, ligga eller stå. Har varit gråtfärdig hela em/kvällen. Jävla skit (bokstavligen talat).
Imorgon när jag hämtar däcken så ska jag till apoteket och länsa bygget på hemmorojd produkter. Nu jävlar ska det kureras innan jag går ut i garaget och hämtar första bästa rep och letar upp en stadig gren i ett träd.

Min lilla skönhet här brevid mig är hungrig nu så jag får nog amma lite. Hon har förövrigt oxå skitit. Skitit ner hela sig nu på kvällen. Det slutade med ett bad..
Hela min tillvaro består för tillfället bara av bajs. Mitt bajs, Damiens bajs och Demonas bajs. Sambon bajs skiter jag fullständigt i. Han får klara sig själv..

Nog om bajs!!

Nu ska jag ta hand om mitt lilla hjärta som ligger o piper och sprattlar..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar