fredag 9 december 2011

Foton

Fasiken va jag har hunnit med massa hemma idag. Tyvärr ingen inredning, men massa städ och tvätt. Även fått in gårdagens tvätt i garderoberna..
Dammsugit och svabbat nedervåningen. Så skönt att ha lite städat inför helgen. Ska strax plocka ur diskmaskinen oxå, sen tar jag fredag :-)

Jag har fotat lite på nedervåningen nu.. Typ allt utom köket.. Återkommer med köket senare..
Inget av rummen är klara på nedervåningen men jag har några klara planer i huvudet för vardagsrummet iallafall. Färgmässigt iallafall.







Hallen på baksidan.. Typ grovhall.. Stor och bra! Här ser det förjävligt ut just nu. Har ingen färdig plan alls, vet bara att jag behöver förvaring, bänk att sitta på, annan hängare till jackor, nymålat och lite annat tjafs..

 Badrummet på nedervåningen. Inte så kul och inte så lätt att göra något men jag ska nog hitta på nått.. Sebastian är grymt O-imponerad av kaklet. Det är nått ickeproffs som har kaklat. Ser förjävligt ut..


Vardagsrummet! Möblerna är ju klara iallafall, nu behövs bara massa mys..

 Kontor/bibliotek... Inte alls klart heller. Tänkte betsa om skrivbordet så att det matchar övriga möbler. Sen har jag ingen plan än. Känns inte så akut, det får mogna fram.



Hallen på framsidan.. Inte alls klart heller.. Observera skohyllan! Alla skor är uppslängda på dom fyra översta hyllorna. Så va det inte förut men Damien har börjat plocka ut alla skor o ge till Odin och Odin i sin tur tar med dom till andra hallen och tuggar lite.. Haha!!




Det va alles.. Nu väntar diskmaskinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar