lördag 10 december 2011

Kinect

Vi har spelat Kinect idag.
Det va verkligen skitlänge sen sist. Vi måste spela oftare så att vi rör på dököttet lite. Jävlar va svettiga vi blev. Jag kände verkligen hur otränad jag är. Jag har ju, som jag sagt tidigare, tappat rumpan.. Inte en muskel kvar i arslet. 
Vi har bestämt att spela oftare.. Måste spela lite wii oxå. Jag har ju faktiskt flera träningsspel till wii, men jag vill ha fler. Jag har precis talat om för sambon att jag vill ha zumba till Kinect och Just Dance till wii. Så jävla dyrt med spel bara.. Hoppas att det kan vara billigare i Tyskland..
Hursomhelst så förlorade jag hela tiden mot Sebastian.. Skit!! Ska ha revansch.Vi spelade Sports och Adventures. Visst vann jag vissa grenar men på det stora hela vann sambon.. Inte riktigt van vid det.. På wii brukar JAG vinna o Sebastian är en sån fruktansvärt kass förlorare.. Haha!!
Vi hade kul iallafall :-)

Har testat nappflaska på lillfia.. Jag pumpade ur mjölk och Sebastian testade att ge henne. Gick jättebra faktiskt. När vi testade på Damien första gångerna så vägrade han och så vill jag inte ha det igen.. Jag tänkte ju dricka alkohol ju. Visst får man dricka två glas vin trots att man ammar men det känns fel i både huvud och hjärta. Vore skönt av andra anledningar oxå. Det betyder att jag kan lämna henne och lämna huset :-) Vara alldeles själv utan barn.. wohoo!! Sen om jag gör det är en annan sak men nu har jag chansen iallafall. Jag gjorde aldrig det med Damien :-( Jag är en tönt, ja vet...

Över till kvinnoproblem.. Jag tror att det är mens på G.. Jävla skit!! Samma sak som förra gången. Fick mens 2 månader efter förra förlossningen oxå. Varför?? Alla andra slipper ju undan i flera månader, vissa upp mot ett år. Varför ska jag vara en frögurka? Varför vill min kropp bli på smällen direkt. Dumt!! Nä, här blir fan inga barn gjorda, inte än iallafall. Jag ska ha en paus nu. Tänkte jobba lite innan den tredje.
Jag ska på efterkontroll på mvc på måndag och då får jag nog prata om spiral.. Förra gången hade jag spiral i typ två månader, tänkte ha den liiiiite längre denna gången..

Oj, vilka parabolproblem vi har nu när vädret är skit hela tiden. Sebastian kollar på fotboll just nu och parabolen har jävlats med honom hela matchen.. Nu gick slutsignalen.. Bremen vann så Sebastian är nog glad nu, men OJ va han har svurit under tiden. Sprungit in och ut för att fixa parabolen. Han har tillomed bytt parabol.. Verkar ju funka nu iallafall.

Nä, nu ska jag laga lite mat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar